21 dagar kvar

Hej alla igen.
Ja då har det gått två veckor sen jag var uppe i Norrtälje och skrev in mig på sjukhuset. Har sen dess idag gått ner 4 av mina 6 kilo och börjar på måndag att flyta.
21 dagar kvar till operation och kommer garanterat att gå ner mina 2 sista kilo och förhoppningsvis mer därtill så att man har lite marginal.
Idag gjorde ag en italiensk köttfärsås och jag blev mätt på ingenting. Känner att jag mår bra av att äta 6 ggr per dag. Tre huvudmål och 3 mellanmål. Jag är ju bara så DUKTIG!
Hej alla igen.
Ja då har det gått två veckor sen jag var uppe i Norrtälje och skrev in mig på sjukhuset.
Har sen dess idag gått ner 4 av mina 6 kilo och börjar på måndag att flyta.
21 dagar kvar till operation och kommer garanterat att gå ner mina 2 sista kilo och förhoppningsvis mer därtill så att man har lite marginal.
Idag gjorde jag en Italiensk köttfärsås och jag blev mätt på ingenting. Känner att jag mår bra av att äta 6 ggr per dag. Tre huvudmål och 3 mellanmål. Jag är ju bara så DUKTIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0