Fortfarande ont

Snart har det gått tre veckor och jag har fortfarande ont i magen. På vänster sida under revbenen. "Föll ihop" i hallen igår. Kommer som hugg. Blir så irriterad. 
Vill ju kunna gå till ett normalt liv nu. Jag kan ju äta utan problem och även dricka. Har inte ont i samband med mat eller något.
Pratade med Kirurgen igår och han sa att vi skulle avvakta i 1-2 veckor så att vi kan utesluta revbensbrott eller muskelskada. Det är sådant som ska läka av sig själv och eftersom jag inte har ont när jag äter och allt med tarmarna funkar så är det iaf inte något allvarligt.

Idag har det bara hänt 1 gång. Igår fler än jag kan minnas antal.
Men det blir nog bra till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0